نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شایعات و اخبار نقل و انتقالات یووه

شایعات و اخبار نقل و انتقالات یووه

این روزها شایعات زیادی در خصوص اینده ستاره ها و بازیکنان دنیای فوتبال مطرح میشود. اخباری که هر از گاهی حقیقت دارند و برخی شایعه ای بیش نیستند. در این میان اخبار زیادی درباره اینده بازیکنان یووه و حتی مهره هایی که احتمال حضورشان در یووه وجود دارند شنیده میشود که در این بخش به برخی از انان اشاره ای می کنیم.

 

ایگوایین

 

در بازار نقل و انتقالات تابستانی نام او مطرح شده، اینکه یووه خواهان فروش اوست یا خیر را نمی توان به طور شفاف مشخص کرد، اما ندود در اخرین اظهار نظرش در این باره گفت:

 

نگران نیستیم، باید ببینیم تا بعد از جام جهانی چه روی میدهد و بعد با بازیکن ملاقات خواهیم کرد، ما نیازی به نگه داشتن او نداریم اوست که باید از پوشیدن این پیراهن خرسند و خوشحال باشد، باید در کنار یکدیگر تصمیم بگیریم.

 

پیانیچ

 

طی روزهای اخیر برخی رسانه های اسپانیا از ابراز تمایل رئال و بارسا برای جذب این بازیکن می نویسند. به نظر می رسد مربی و مدیران یووه به او به چشم یک بازیکن پا به سن گذاشته ای نگاه می کنند که نیاز به یک جانشین دارد و این احتمال به پررنگ تر شدن شایعات جدایی او کمک زیادی می کند.

 

مانژوکیچ

 

در خصوص اینده او نیز اخباری متفاوتی منتشر میشود، این باره نیز ندود تاکید کرده بارها با او ملاقات داشتیم و او هرگز از تمایلش برای جدایی صحبت نکرده، هر بازیکنی می تواند بماند اما در صورتی که اینجا خوشحال و خرسند باشد، با این حال در خصوص ماریو نیز با هم تصمیم می گیریم، ولی تا به این لحظه او قصد جدایی ندارد.

 

ایکاردی

 

برخی رسانه ها نوشتند که یوونتوس هزینه بسیار زیادی برای خرید ایگوایین کرد تا با کمک او به قهرمانی در لیگ قهرمانان دست یابد، اما این هزینه نیز کارامد نبود و حالا یووه می تواند به فکر جذب یک مهاجم تمام عیار با قدرت گلزنی بالاتری بیاندیشد، به یک ستاره اینده دار مانند ایکاردی. اما یقینا برای جذب این ستاره هزینه بسیار زیادی باید بپردازد و این در حالی ست که رقیب نیز تمایلی به فروش چنین ستاره ای را به یووه ندارد.

 

پرین

 

ستاره نقل و انتقالات تابستانی ایتالیا تا به این لحظه، یک جوان بیست و پنج ساله که تمام توجهات را به خود جلب کرده و در عین حال عدم شفاف سازی درباره اینده اش نیز به پررنگ تر شدن این مسئله کمک زیادی کرده. دو باشگاه بزرگ یووه و رئال مادرید شدیدا به دنبال جذب اش هستند و به نظر میرسد یک پیشنهاد بالا می تواند اینده او را در تصمیم گیریش تغییر دهد. هنوز هیچ چیز به طور کامل مشخص نیست، سران یووه و جنوا حتی دیروز درمیلان با یکدیگر ملاقات داشتند و به نظر میرسید شرایط برای انتقال خوب است اما امروز اوضاع تغییر کرد و حالا ابهامات زیادی در این انتقال دیده میشود. با این حال مدیر جنوا با وجود اینکه قیمت نهایی را اعلام نکرده، گفته احتمال دارد طی دو یا سه روز اینده با سران یووه به توافق برسیم.

 

و اما بوفون، هر چند که او دیگر بازیکن یوونتوس نیست اما اینده و تصمیم اش برای بسیاری از یوونتوسی ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

به نظر میرسد که مجموعه یووه تمایلی به دیدن شماره یک گذشته اش در درون دروازه هیچ تیم دیگری در دنیای فوتبال را ندارد، درست مانند هواداران بانوی پیر، اما شایعات و عدم عکس العمل جیجی درخصوص شایعه حضورش در یک تیم فرانسوی می تواند تمام خواسته های یوونتوسی ها را از بین ببرد.

 

در این خصوص ندود می گوید:

 

برای من دیدن یووه بدون بوفون خیلی عجیب است، سال های زیادی را در کنار یکدیگر بودیم چه به عنوان بازیکن و چه مانند مدیر، اینکه چه تصمیمی میگیرد را نمی دانم و نمی خواهم در این خصوص صحبت کنم، هیچ چیز نمی گویم اما او با تمام ما صحبت کرد و ما نیز با او حرف زدیم، حالا تصمیم گیری نهایی تنها به عهده اوست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: